sunnuntai 20. tammikuuta 2008

Uusi viltti.

Hmpf.
Mä en tajua. Mamma on olevinaan mammalomalla ja silti se ei pysy kotona mun seurassa niinku kakskyytneljäseittemän. Mitä tää tämmönen on?! Oon mököttänyt, esittänyt surkeeta ja tekeytynyt mahdollisimman pienen näköseks kun mamma lähtee kotoo. Ei auta! Eilenkin se oli jossain Kikeassa koko päivän. Hyvä juttu on, että mä sain tuliaisia, uuden viltin! Kissat varasti ja omi mun edellisen, mutta nyt mulla on uus ja aijon pitää siitä hyvää huolta. Pirhanan röyhkeet katit! Se viltti on hiano ja punanen, kattokaa vaikka:



Olin just komeusunilla ku mamma tuli häikkimään.



Kerroin vitsin, mut yllättäen mamma ei tajunnu.



Ainii, nyt on kuulemma lähteny jotai tieduusteluita niille kouluumuttajille. En tajuu. Mut mamma näyttää jotenkin tyytyväiseltä itteensä ja mutisee yksinään jostain mun pään menosta. Ei se ymmärrä, että ei mun pää oo menossa mihkää.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi!
Mä oon kans joskus seikkaillu teidän kotisivuilla, mutta hieno tämä blogi! Tosi kivoja kuvia:)
Erityisen hauska oli se video Väinön uudesta pomppuleikistä:D meillä ei sohva kestäis ja nyt oon yrittäny opettaa noille ettei sisällä tarvis muutenkaan riehua. Melko tuloksetta...:D