sunnuntai 17. helmikuuta 2008

Koulumuutusta.

HMM! Nyt ei voi taas käsittää.

Mä saan ihan tajuttomat määrät nameja, jos vaan istun paikallani. Mun ei siis tarvi tehdä mitään muuta! Tosin, se paikallaan istuminen on ihan älyttömän tylsää. Ennemmin mä vaikka söisin keppejä tai nuuskisin jonkun pissaa, kun palelluttaisin kuninkaallista ahteriani hyytävän kylmässä maassa. (Ei muuten VOI tehdä hyvää sukukalleuksillekkaan!) Mutta joskus mä mamman mieliksi niin kuitenkin teen. Se esittää vaikka mitä discotansseja mun edessä, joten ihan viihdyttäväähän sitä on katsella siinä istuskellessaan. Sitten kun saa palkaksi vielä nakkia, niin kaikkihan on paremmin kuin hyvin.

Mamman mieliksi harvensin meijän pihan pusikoita, päässyt musta vähän rehottamaan liikaa;





Hyi yök, tikkuja suussa!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia... :)
mukavaa ja riemukasta viikkoa...

Anonyymi kirjoitti...

Väinö on vähän kun meijän reetu ;)
Reetukaan ei tykkää istuu maassa paikallaan vaan mielummin juoksee kaikkia ihmisiä päin ja juoksee tahallaan mua karkuun :'D
Terkkuja!

Anonyymi kirjoitti...

Joo, meilläki pitää aina välillä istuu paikallaan. Ihmisten on ilmeisesti vaikee ymmärtää että se paikallaolo on vaan niin TYLSÄÄÄÄ ja HANKALAA kun olis niin paljon parempaakin tekemistä.
No, koita sinnitellä ja kuunnella sitä emäntää!
-Senna-